TRIVIAL PURSUIT LIVE!
Nowe spojrzenie na najpopularniejszy quiz na świecie. Wykaż się wiedzą w ekscytującym show rodem z TV. Nowoczesna stylizacja, innowacyjne rodzaje pytań i najciekawsze tematy przygotowane przez światowy autorytet w danej dziedzinie. Gra jest jeszcze zabawniejsza i bardziej przystępna dzięki modyfikowalnym poziomom trudności i unikalnym rundom ratunkowym, które wprowadzają element interakcji, oferując graczom nowe, niezapomniane doświadczenia. Daj się wciągnąć.