Thimbleweed Park
Witaj w Thimbleweed Park. Liczba ludności: 80 świrów. Nawiedzony hotel, opuszczony cyrk, spalona fabryka poduszek, trup rozpikselowujący się pod mostem, toalety z rurami próżniowymi... Nigdy czegoś takiego nie odwiedziłeś. Pięć obcych sobie osób przybyło do tej zapadłej dziury. Jeszcze tego nie wiedzą, ale wiele ich łączy. I ktoś ich obserwuje. ...Dla kogo pracuje agentka Ray i czy wykona swoją misję? ...Co młodszy agent Reyes wie o pożarze fabryki i czego nie mówi? ...Czy duch Franklin kiedyś zamieni jeszcze choć kilka słów ze swoją córką? ...Czy Ransome *zafajdany* clown stanie się przyzwoitym człowiekiem? ...Czy początkująca twóczyni gier, Delores, porzuci swoje marzenia i zostanie z rodziną? ...I co najważniejsze — dlaczego nikt nie przejmuje się trupem? Nim ta długa, przedziwna noc w Thimbleweed Park dobiegnie końca, poznasz wszystkie odpowiedzi i zwątpisz we wszystko, w co wierzysz. W takim miasteczku jak Thimbleweed Park trup jest najmniejszym z twoich zmartwień. Obsługuje program Xbox Play Anywhere: umożliwia grę zarówno na konsoli Xbox One, jak i systemie Windows 10 PC bez dodatkowych kosztów.