The Swindle
The Swindle to steampunkowy kryminał o cyberprzestępstwach, w którym chodzi o to, żeby włamywać się do budynków, łamać ich systemy, kraść całą gotówkę i szybko uciekać, zanim pojawi się policja. Londyn, rok 1849. Scotland Yard wkrótce wprowadzi swoją przełomową technologią inwigilacji o nazwie„Diabelski Bazyliszek”. Umożliwi ona totalny nadzór, a wtedy twoja kariera superzłodzieja dobiegnie końca. Kradnij, zanim to nastąpi. Możesz dodawać swojemu złodziejowi nowe umiejętności, narzędzia i najrozmaitsze technologiczne okropności – począwszy od ulepszeń Twojego rozklekotanego sterowca – żeby poradził sobie z najbogatszymi i najlepiej zabezpieczonymi budynkami w Londynie. Wszystkie budynki, które będziesz okradać, są generowane losowo, dzięki czemu nigdy nie znajdziesz się dwa razy na tym samym poziomie. Poradzisz sobie ze szwindlem? Ogarniesz The Swindle?