The Splatters to gromada mistrzów akrobacji, mających w życiu jeden cel: wysadzić się jak najwyżej w powietrze.Trzaskaj nimi o ściany, nadziewaj na kolce, zjeżdżaj po zjeżdżalniach i łącz widowiskowe ewolucje, aby dać najlepszy pokaz w mieście!Odkryj 15 różnych talentów, ponad 60 pełnych akcji zagadek, efekty wizualne w jakości HD, niepowtarzalny silnik fizyczny i inne elementy gry, która naprawdę nigdy się nie nudzi.Życie jest krótkie. ZGIŃ W DOBRYM STYLU!