The Occupation
The Occupation to wciągająca, pierwszoosobowa symulacja i thriller śledczy, którego akcja toczy się w północno-zachodniej Anglii, 24 października 1987 roku. Wcielasz się w dziennikarza, pracującego w szczegółowym, pełnym systemów świecie, w którym ludzie reagują na twoje zachowanie, a czas jest twoim największym wrogiem. Po eksplozji podpisana zostaje kontrowersyjna ustawa, która zagraża wolnościom obywatelskim. Ty musisz się zakradać, walczyć i przeprowadzać śledztwo, jednocześnie wypytując ludzi o pełną chaosu noc, która skutkowała śmiercią wielu osób. Każda osoba opowiada nocne wydarzenia z własnej perspektywy, a ty musisz użyć dostępnych narzędzi, aby uzyskać zadowalające wyniki śledztwa. Czy skorzystasz z najbardziej bezpośredniej ścieżki, ryzykując pojmanie, czy ostrożnie stworzysz plan działania, kiedy czas mija nieubłaganie? Wydarzenia dzieją się w czasie rzeczywistym, a ty musisz podejmować decyzje w oparciu o dowody.