The Occultist - Deluxe Edition
Edycja Deluxe The Occultist zawiera: – Grę The Occultist – Kompletną ścieżkę dźwiękową z gry – Album z grafikami z The Occultist z ponad 200 stronami zakulisowych materiałów W grze The Occultist badacz zjawisk paranormalnych, Alan Rebels, udaje się na tajemniczą wyspę Godstone, aby zbadać przyczynę nagłego zniknięcia swojego ojca. Choć w ciągu lat wielokrotnie wspominał on o wyspie, Alan wie tylko, że ojciec urodził się tam i spędził wczesne lata swojego życia. Alan nie podróżuje jednak w pojedynkę. Ma przy sobie mistyczne wahadło – przedmiot nieznanego pochodzenia, który towarzyszył mu we wszystkich wcześniejszych śledztwach nad zjawiskami paranormalnymi. Przemierzając zasnute mgłą ulice i zwichrzone budynki, będące jedynym, co pozostało na tajemniczej wyspie Godstone, jasne staje się jedno: to śledztwo będzie niepodobne do innych. Godstone było zamieszkane do 1950 r. przez osławioną, makabryczną sektę, mającą na koncie niepokojące eksperymenty i okrutne rytuały. Na wyspę nie zapuścił się żaden obcy – aż do teraz. Polegając na swoich nadprzyrodzonych zdolnościach, Alan musi nawiązać kontakt ze złowrogimi duszami, które wciąż błąkają się po złowieszczych ulicach i budynkach Godstone; albo też za wszelką cenę uniknąć ich gniewu. Dla badacza zjawisk paranormalnych Alana Rebelsa nie jest to bynajmniej nic nowego. Tajemnicza wyspa Godstone, która skrywa sekret zniknięcia jego ojca, wystawi jego umiejętności na próbę. Godstone, bardziej niż którakolwiek wcześniejsza sprawa, zachwieje przekonaniami Alana na temat tego, co możliwe w świecie okultyzmu. Być może Godstone skrywa klątwę, którą można zdjąć… ale czy należy to uczynić?