The Medium
Odkryj mroczną tajemnicę, którą potrafi rozwikłać jedynie medium. Zgłębiaj jednocześnie dwa światy – realny i duchowy. Wykorzystaj nadnaturalne zdolności i dzięki nim rozwiązuj zagadki w obu wymiarach, poznawaj niepokojące sekrety i staraj się przetrwać spotkania z Paszczą – potworem zrodzonym z niewyobrażalnej tragedii… The Medium to horror psychologiczny z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, opatentowanym systemem rozgrywki w podwójnej rzeczywistości i oryginalną ścieżką dźwiękową skomponowaną przez Arkadiusza Reikowskiego oraz Akirę Yamaokę. ZOSTAŃ MEDIUM Wykorzystaj wyjątkowe zdolności znane tylko tym, którzy otrzymali od losu szczególny dar. Przemieszczaj się między jednym a drugim wymiarem lub odkrywaj je jednocześnie. Opuszczaj swoje ciało, żeby odwiedzać miejsca, do których normalnie nie masz dostępu. Otaczaj się osłonami i wysyłaj potężne fale energii, aby stawiać czoło zagrożeniom ze świata duchów. DOSTRZEŻ NIEWIDOCZNE Odkrywaj karty dojrzałej, pełnej moralnych dwuznaczności historii, gdzie medal ma dwie strony i nic nie jest tym, czym się wydaje. Jako medium widzisz, słyszysz i czujesz więcej niż inni, a z każdą nowo uzyskaną perspektywą zmienia się twój pogląd na temat tego, co miało miejsce w hotelu Niwa. GRAJ W DWÓCH ŚWIATACH NARAZ Całkowicie oryginalny i oficjalnie opatentowany system rozgrywki z akcją w dwóch wymiarach jednocześnie. W tym samym czasie przemierzaj świat realny oraz duchowy i wykorzystuj zależności między nimi, żeby rozwiązywać zagadki, otwierać nowe ścieżki i przywoływać wspomnienia z zamierzchłej przeszłości. WKROCZ W MROCZNY ŚWIAT RODEM Z OBRAZÓW BEKSIŃSKIEGO Świat duchów w The Medium jest mrocznym odbiciem rzeczywistości. To ponure i nieprzyjazne miejsce, w którym nieukarane występki, nikczemne żądze i plugawe sekrety nabierają kształtu. Inspiracją przy jego projektowaniu były obrazy Zdzisława Beksińskiego, przedstawiciela dystopijnego surrealizmu, słynącego z budzącej grozę twórczości. MUZYKA YAMAOKI I REIKOWSKIEGO Poczuj niepokojącą atmosferę gry dzięki oryginalnej, „podwójnej” ścieżce dźwiękowej, skomponowanej przez Akirę Yamaokę i Arkadiusza Reikowskiego. Yamaoka to legendarny japoński kompozytor, najbardziej znany z muzyki do serii Silent Hill. Z kolei Reikowski był nominowany do Hollywood Music in Media Award i pracował przy takich grach, jak Blair Witch, Layers of Fear czy Observer. Ci znakomici artyści połączyli siły, aby stworzyć muzykę do The Medium.