The Jackbox Party Trilogy 2.0
Dlaczego decydować się na jeden pakiet imprezowy, jeśli możesz mieć trzy? Pakiet The Jackbox Party Trilogy 2.0 zawiera wszystkie gry z pakietów The Jackbox Party Pack 4, 5 i 6! Aby przyłączyć się do zabawy, nie potrzebujesz całej baterii urządzeń sterujących. We wszystkie nasze gry można grać, używając do sterowania dowolnych urządzeń podłączonych do Internetu, takich jak telefony, tablety czy laptopy! Jest to wspaniała kolekcja 15 gier, którymi można sobie sprawić przyjemność bez konieczności posiadania pierwszej Trylogii! The Jackbox Party Pack 4: Fibbage 3 Survive the Internet Monster Seeking Monster Bracketeering Civic Doodle The Jackbox Party Pack 5: YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream Split the Room Mad Verse City Patently Stupid Zeeple Dome The Jackbox Party Pack 6: Trivia Murder Party 2 Dictionarium Push the Button Joke Boat Role Models UWAGA: Wszystkie gry są w angielskiej wersji językowej i umożliwiają grę w lokalnym trybie wieloosobowym.