The Jackbox Party Pack 7
Pięć nowych niesamowitych gier towarzyskich zapewniających doskonałą zabawę! 1. Trzecia odsłona gry Quiplash 3 (3–8 graczy), w której mówisz, co ci ślina na język przyniesie. Śmiej się do rozpuku, odpowiadając na najdziwniejsze stwierdzenia. 2. Wywołująca chaos gra zespołowa The Devils and the Details (3–8 graczy). Czy przetrwasz codzienne zmagania ludzkiego życia? 3. Zacięta gra rysunkowa Champ’d Up (3–8 graczy). Czy uda się pokonać niekwestionowanego faworyta? 4. Intuicyjna gra do tworzenia opowieści Talking Points (3–8 graczy). Nie przerywaj wypowiedzi bez względu na to, czy mówisz z sensem, czy pleciesz trzy po trzy. 5. Zgadywanka z zakresu popkultury Blather Round (2–6 graczy). Świetny sposób na nudę! Graj na telefonie, tablecie lub komputerze. Nie są potrzebne żadne dodatkowe kontrolery! UWAGA! Pakiet The Jackbox Party Pack 7 jest dostępny tylko w języku angielskim. UWAGA! Gra odbywa się w trybie lokalnej rozgrywki wieloosobowej, ale można ją też prowadzić strumieniowo przy udziale graczy zdalnych.