The Jackbox Naughty and Nice Bundle
Niezależnie od tego, czy twoja grupa jest grzeczna, czy niegrzeczna, Pakiet Jackbox Naughty and Nice zapewni wam niezapomniany wieczór z grami! Jesteście grzeczni? The Jackbox Survey Scramble to przezabawna gra quizowa dla całej rodziny! Oparta na prawdziwych ankietach The Jackbox Survey Scramble nieustannie się zmienia dzięki prawdziwym odpowiedziom graczy, w tym i waszych! Wiele trybów gry pozwala na różne sposoby rozgrywki i obejmuje zarówno rywalizację indywidualną, jak i zespołową. Gra podstawowa jest przeznaczona dla osób w wieku od 13 lat. Włącz tryb rodzinny, aby uwzględnić jeszcze szerszy przedział wiekowy. Jesteście niegrzeczni? The Jackbox Naughty Pack to trzy pełne zabawy tytuły przeznaczone dla osób wieku od 17 lat. Zawartość pakietu: Społecznościowa gra dedukcyjna Fakin' It All Night Long. W Fakin’ It All Night Long wszyscy dostają tajne zadanie oprócz Fakera, który próbuje się dopasować do reszty. Dowiedzcie się, kto z was najlepiej kłamie! W zależności od ustawień można wybrać tryb gry w tym samym pomieszczeniu lub na odległość. Ekscytująca gra rysunkowa dla okropnych artystów – Dirty Drawful. W Dirty Drawful gracze otrzymują szalone podpowiedzi i muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby je narysować. Następnie wszyscy na zmianę próbują odgadnąć oryginalną podpowiedź, zanim prawda zostanie ujawniona. Niezbyt poważna i bardzo seksowna gra prezentacyjna Let Me Finish. W Let Me Finish gracze muszą odpowiedzieć na pytania takie jak: „Gdzie skrzynka pocztowa ma tyłek?” albo „Jak podnieca się to awokado?” Wybierzcie między trybem szybkim a trybem debaty, aby dostosować rozgrywkę. Grajcie za pomocą telefonu lub tabletu – nie potrzeba specjalnego kontrolera. Pakiet The Jackbox Naughty and Nice Bundle jest przeznaczony dla 2–10 graczy oraz do 10 000 członków widowni, którzy mogą wpływać na wynik końcowy i przyznawać bonusowe polubienia. The Jackbox Naughty and Nice Bundle zadowoli zarówno diabła, jak i anioła szepczących wam do ucha! Którego z nich wysłuchacie jako pierwszego?