The Inner World - The Last Wind Monk
Rozwiązuj skomplikowane łamigłówki w pełnym tajemnic świecie, aby ocalić rodzinę fletonosów! Ich dynastia strzeże Asposii od wieków. W tajemnicy wypełniają świat światłem i życiem. Jednak gdy ich istnienie zostaje odkryte, stają się obiektem prześladowań. Emil, handlarz drobiazgami, przekonał wszystkich mieszkańców Asposii do tego, że stworzenia te służą mrocznym siłom. Jedyną osobą, która może powstrzymać złego Emila, jest następca tronu, Robert. Jednakże przez ostatnie trzy lata był on zaklęty w kamień. Kierowany olbrzymim entuzjazmem, ale bez pojęcia, co robi, wyrusza na przygodę, której celem jest odnalezienie owianego legendą ostatniego wietrznego mnicha. Oczywiście nie wyrusza sam i towarzyszyć mu będą Peck – równie lojalny, co niezdolny do lotu – oraz Laura, buntowniczka, w której Robert się kocha przez duże „K”. Wszystko się zmienia, gdy spotykają tajemniczą Mama Dolę, która wydaje się wiedzieć więcej na temat przeszłości Roberta, niż ten by tego chciał. Cechy: – Doświadcz zabawnej i poruszającej kontynuacji „The Inner World”. Nie przejmuj się, jeśli nie znasz pierwszej części! Ta samodzielna przygoda, która zapewni ci dużo rozrywki! – Przełączaj się płynnie między graniem jako Robert i Laura, a ich niezdarnym, lecz przyjaznym gołębiem, Peckiem. – Śmiej się podczas zabawnych dialogów z niesamowitą grą aktorską. – Czeka cię wiele godzin główkowania: Wyzwij Wujka Oboja do partyjki w Puk-Puk i wygraj bardzo potrzebny więzienny papier toaletowy, wywołaj kłopoty w fabryce strzyżenia myszy, pomóż zdesperowanemu Kucykowi Bingo stać się ponownie szczęśliwym, sprowadź uroczego małego gorfa z powrotem do domu i uratuj Asposię! Ponownie! – Rozbudowany system podpowiedzi sprawi, że każdy będzie w stanie ukończyć grę! – Naucz się nowych utworów do zagrania na swoim magicznym fletonosie, aby aktywować starożytne artefakty i przyzywać wiatr! – Daj się wciągnąć pięknej animacji i klimatycznej ścieżce dźwiękowej. – Zwiedź zakręconą stację kolejki w centralnej Asposii, poznaj ekscentryczne myszy pracujące w fabryce, odkryj tajemnicę Szpadlowych Gór i wiele więcej!