The Bug Butcher
"The Bug Butcher to pełna akcji gra 2D typu side scrolling shoot 'em up w której niebezpieczeństwo nadciąga z góry. W skrócie, walka z robalami przy użyciu karabinów maszynowych w kosmosie. Główna mechanika gry sięga starych czasów arcadowego shooter'a ""Super Pang"" która polega na strzelaniu w pionie, ale z nowoczesnymi ulepszeniami. Jesteś Harry, zuchwały i wytrwały zabójca robali, który interesuje się dziesiątkowaniem insektów. Harry musi się udać do ośrodka badawczego na planecie Zoit. Próbujący tam przetrwać naukowcy postanowili zatrudnić właśnie jego, za zabójcze zdolności które posiada. Misja Harry'ego: przetrwać i chronić naukowców za wszelką cenę, aż odkażanie budynku będzie ukończone oraz gromadzić monety jakby od tego zależało jego życie. Uważaj na pająki, bardzo lubią zamkniętych w gumowych kombinezonach naukowców. Po lądowaniu, będziesz przemieszczał się po ośrodku posługując się przy tym rakietami, laserami oraz piorunami likwidującymi wszystko, co nie jest ludzkie."