Teardown: Ultimate Edition
Wersja TEARDOWN: ULTIMATE EDITION zawiera: Grę TEARDOWN TEARDOWN: PRZEPUSTKĘ SEZONOWĄ ROBOTA QUILEZ R0113R – transformujący się pojazd z niszczycielskimi systemami broni i hakiem, który można przywołać. Wersja TEARDOWN: PRZEPUSTKA SEZONOWA zawiera: DLC KAMPERY CZASU – zestaw kampanii rozszerzającej rozgrywkę umiejscowionej na Dzikim Zachodzie. DLC FOLKRACE – kampanię rozszerzającą rozgrywkę, która wprowadza nowe pojazdy oraz serię destruktywnych trybów wyścigowych. DWA DODATKOWE DLC – premiera przed końcem 2025 r. Zaplanuj napad idealny, używając kreatywnego podejścia, brutalnej siły i wszystkiego, co cię otacza. Gra Teardown oferuje w pełni zniszczalne i interaktywne otoczenie, w którym głównymi mechanikami są wolność gracza i reaktywna rozgrywka oparta na interakcjach. Wyburzaj ściany za pomocą materiałów wybuchowych lub pojazdów, aby tworzyć nieoczywiste skróty. Ustawiaj na sobie obiekty, twórz konstrukcje lub korzystaj z unoszących się obiektów. Spokojnie przygotuj wygodną drogę przez każdy poziom, a następnie dokonaj napadu i przeprowadź brawurową ucieczkę. Biegnij, skacz, prowadź, używaj doładowania. Rób wszystko, aby zdobyć cele, uniknąć robotów lub skraść obiekt wyznaczony przez twoich klientów. Tylko nie daj się złapać! KAMPANIA Spirala długu, w którą wpadła twoja firma, zmusiła cię do przyjmowania zleceń od nieco podejrzanych jegomości. W krótkim czasie wciągnęło cię to w bagno zemsty, zdrady i oszustw ubezpieczeniowych. Zaczynasz od stosunkowo legalnych zleceń, lecz los szybko kieruje cię na drogę kradzieży aut, wyburzania budynków, wysadzania w powietrze sejfów, unikania morderczych robotów i innych nietypowych perypetii. Ulepszaj rosnący arsenał narzędzi, szukając skarbów ukrytych w otoczeniu. SANDBOX Eksperymentuj w różnych środowiskach, używając odblokowanych narzędzi. W tym trybie masz do dyspozycji nieograniczone zasoby, liczne pojazdy oraz edytor trybu kreatywnego, w którym można od początku tworzyć wokselowe dzieła. Zero ciśnienia, maksimum frajdy. WYZWANIA Przetestuj swoje umiejętności w eksperymentalnych trybach gry. Nowe wyzwania są odblokowywane wraz z postępami w kampanii. MODY Zagraj w najlepsze mody stworzone przez społeczność. Łatwo instaluj nowe mapy, minigry, narzędzia, pojazdy i inne elementy z pomocą wbudowanego menedżera modów.