Syberia 3
Przenieś się do zaczarowanego świata w najnowszym arcydziele Benoit Sokala. Po opuszczeniu wyspy Syberii będącą na skraju śmierci Kate znajduje na brzegu rzeki plemię Jukoli, koczowniczy lud wędrujący na grzbietach śnieżnych strusi. Uwięzieni w wiosce Valsembor, muszą wspólnie szukać sposobu, aby kontynuować podróż i stawić czoła wrogom. Pojawiają się nieoczekiwane trudności, a jedną z nich okazuje się przeszłość Kate... Przedstawiamy wyjątkowo barwny świat, wymyślony i narysowany przez Benoit Sokala oraz wzbogacony muzyką Inona Zura. Odkryj zaczarowane, tętniące życiem miejsca pełne tajemnic, które można podziwiać w grafice trójwymiarowej. Daj się ponieść historii i rozwiązuj oryginalne łamigłówki oraz tajemnice podczas podróży, którą odbywa niezapomniana bohaterka.