SWORN
SWORN to co-opowy rogue-like akcji dla 1 do 4 graczy. Zbadaj i wyzwól upadły Camelot spod władzy zdeprawowanego Artura i jego Rycerzy Okrągłego Stołu. Graj solo lub w co-opie Graj w pojedynkę lub połącz siły z przyjaciółmi, by móc mierzyć się z Rycerzami Okrągłego Stołu. Łącz w zaskakujące sposoby atuty postaci i opanuj zdolności, by stać się rycerzem godnym zmierzenia się z samym Arturem. Odkryj upadły Camelot "Spotkaj znajomych sprzymierzeńców i wrogów z legend arturiańskich. Odkryj źródło mroku, rozciągającego się nad Avalonem. Zaprzyjaźnij się z potężnymi postaciami jak Merlin i Nimue, i skorzystaj z ich nauk. Wznieś miecz jako rycerz Kuźni Dusz." Władaj mocą Fae Złóż hołd Lordom Fae i wybieraj spośród ponad 200 niepowtarzalnych błogosławieństw, wyzwalając swój potencjał. Posiądziesz oczyszczające płomienie Tytanii czy wybierzesz błogosławieństwo Oberona, by uderzać z furią wichru? Uwolnij kreatywność Na bezustannie zmieniających się polach bitew Camelotu rozkwita wszechstronność. Łącz błogosławieństwa z szerokim wyborem niepowtarzalnych postaci, broni i zdolności. Sprawdź tysiące unikalnych kombinacji, zdobywając doświadczenie rycerskie. Potwierdź swą wartość Ulepszenia z Latarni Avalore z czasem przekują twego giermka w godnego czempiona. Jednakże jeśli uważasz, że możesz już stawić czoło Arturowi, przygotuj się na wyzwanie, które sprawdzi twoje umiejętności. Wczuj się w grę Zanurz się w pięknym komiksowym świecie, inspirowanym pracami amerykańskiego grafika Mike’a Mignoli. Doświadcz wspaniałej grafiki i autorskiego udźwiękowienia, które nadają życie światu SWORN.