Supraland: Six Inches Under
Daj się pochłonąć wielkiej przygodzie w miniaturowym świecie Zejdź do podziemi w Six Inches Under, nowej pierwszoosobowej przygodzie Supraland. Znajdziesz tu mnóstwo łamigłówek, okazji do eksploracji i zabawnych tajemnic do odkrycia, jak również setki gagów – dwa są nawet śmieszne! Przerażający Rakening zmusił mieszkańców miniaturowego świata, Supralandii, do ucieczki 15 centymetrów pod powierzchnię piaskownicy! Spełnij swoje dziecięce fantazje, wcielając się w postać Niebieskiego Hydraulika. Wykorzystaj umiejętności i spryt, aby przetrwać i uratować pobratymców. Choć bohater nie jest zbyt duży, czeka Cię wielka przygoda. Eksploracja podziemi Odkryj podziemny świat zabawek, które za nic sobie mają dawne klęski. W jaskiniach czeka mnóstwo tajemnic i nowych obszarów do odkrycia, ale aby do nich dotrzeć, trzeba zdobyć odpowiednie narzędzia i zdolności. Rozwiązywanie łamigłówek w perspektywie pierwszej osoby Radź sobie z problemami w otaczającym Cię świecie, używając sprytu (a czasami również siły). Pokonuj umiejętnie kolejne platformy, aby odkrywać tajemnice i docierać do trudno dostępnych miejsc. Jeśli twórczo wykorzystasz prawa fizyki, żadna przeszkoda nie będzie Ci straszna. Mały jest ten świat Dla mieszkańców Supralandii małe rzeczy robią wielką różnicę. Zamień zapałkę w dźwignię, która otwiera drzwi, lub zrób z niej pochodnię i podpalaj przeszkody. Zasilaj potężną maszynerię nowoczesnymi bateriami AAA, przemierzaj szczeliny o rozmiarach wąwozów i spaceruj po ostrzu brzytwy. Daj się pochłonąć Six Inches Under to pełna zawartości samodzielna kontynuacja gry Supraland, która została zaprojektowana z myślą o wszystkich graczach! Możesz wskoczyć do gry i świetnie się bawić, nawet jeśli nie znasz oryginału. Im więcej gry w Supraland, tym lepiej Jeśli poprzednia część Supraland przypadła Ci do gustu, z pewnością ucieszysz się z kolejnej dawki łamigłówek i eksploracji w stylu metroidvanii, a także dodatkowych umiejętności, nowatorskiego podejścia do walki, mnóstwa opcjonalnych aktywności i nowej oryginalnej ścieżki dźwiękowej.