Super Meat Boy Forever
Akcja Super Meat Boy Forever rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach, które miały miejsce w grze Super Meat Boy. Od kilku lat Meat Boy i Bandage Girl wiodą szczęśliwe życie wolne od Dr. Fetusa, wychowując cudowną córeczkę Nugget, która jest prawdziwym uosobieniem radości i oczkiem w głowie rodziców. Pewnego dnia, gdy urządzają piknik, Dr. Fetus zastawia na nich pułapkę. Otrzymawszy cios łopatą, Meat Boy i Bandage Girl padają bez świadomości, a złoczyńca porywa Nugget! Gdy nasi bohaterowie dochodzą do siebie i okazuje się, że Nugget zniknęła, nie mają wątpliwości, kto jest sprawcą. Postanawiają, że nie spoczną, póki nie odzyskają Nugget i nie udzielą Dr. Fetusowi bardzo ważnej lekcji. Takiej, której można udzielić wyłącznie za pomocą ciosów pięści i kopniaków. Wyzwanie znane z Super Meat Boy powraca w grze Super Meat Boy Forever. Poziomy są brutalne, śmierć nieunikniona, a po pokonaniu każdego poziomu gracze mają poczucie dużej satysfakcji. Trzeba biegać, skakać, uderzać, kopać i przemierzać zarówno znajome obszary, jak i całkowicie nowe światy. Co może być lepszego od przejścia gry Super Meat Boy Forever? Odpowiedź jest prosta: kilkukrotne przejście Super Meat Boy Forever i możliwość zmierzenia się z nowymi poziomami podczas kolejnych prób. Poziomy są generowane losowo, a po każdorazowym ukończeniu gry pojawia się opcja ponownej rozgrywki i gracz otrzymuje całkowicie inne poziomy z unikalnymi sekretnymi miejscami. W Super Meat Boy Forever stworzyliśmy dosłownie tysiące poziomów, a zanim zobaczy się identyczny, grę można rozegrać kilkukrotnie od początku do końca. Jest to prawdziwy cud inżynierii i monumentalny przykład pokonywania ograniczeń racjonalnego procesu projektowania i produkcji gry. Gry nie otrzymują Oscarów, ale po tym, jak Super Meat Boy Forever zdobędzie miano najlepszego filmu 2020 i 2021 roku, na pewno tak będzie! Podczas naszej opowieści Meat Boy i Bandage Girl wędrują przez kilka światów w poszukiwaniu swojej ukochanej córeczki Nugget, a towarzyszą im piękne animowane przerywniki filmowe oraz wspaniała oprawa muzyczna, przy których Obywatel Kane wygląda jak filmik przedstawiający reakcję dziecka odpakowującego sanki. Będzie trochę śmiechu, trochę płaczu, a kiedy wszystko się skończy, ktoś stanie się trochę lepszym człowiekiem niż był wcześniej. No dobra, to ostatnie zapewne nie nastąpi, ale napisanie dobrego tekstu marketingowego wcale nie jest łatwe.