SUPER BOMBERMAN COLLECTION
Drużynowa gra bitewna SUPER BOMBERMAN dostępna już teraz w Japonii, Europie i USA w kolekcji obejmującej 8 tytułów z 13 wersjami, w tym wyczekiwane zlokalizowane wersje niewydanych gier SUPER BOMBERMAN 4 i 5! Kolekcja zawiera tryb Boss Rush i próbę czasową w walce ze wszystkimi bossami w każdym tytule, funkcje wsparcia, biblioteki i wiele więcej! 【Zawarte tytuły】 ① SUPER BOMBERMAN [Wersja japońska / Wersja amerykańska / Wersja europejska] Mr. Karat, nikczemny i żądny władzy tyran współpracuje z naukowcem, doktorem Mukkiem! Pokonaj mechaniczną armię i pokrzyżuj plany złoczyńców! ② SUPER BOMBERMAN 2 [Wersja japońska / Wersja amerykańska / Wersja europejska] Bomberman został zaskoczony pojawieniem się bezwzględnej „Piątki Bomberów”. Nasz bohater musi zmierzyć się z nimi, aby uratować pokój na Ziemi i wypełnić swoje przeznaczenie! ③ SUPER BOMBERMAN 3 [Wersja japońska / Wersja europejska] Złowrogi profesor Bugler wskrzesił pokonaną wcześniej przez Bombermana bezwzględną „Piątkę Nikczemnych Bomberów” i rozpoczął swój marsz ku podbojowi kosmosu. ④ SUPER BOMBERMAN 4 [Wersja japońska (dostępna zlokalizowana wersja angielska)] Bomberman jest przenoszony do różnych epok przez Czterech Królów Bomberów. W jakim celu? I czym jest tajemnicza istota czająca się w mroku? ⑤ SUPER BOMBERMAN 5 [Wersja japońska (dostępna zlokalizowana wersja angielska)] Tajemniczy „Terrorin” utrzymuje, że jest cesarzem z innego świata. Złoczyńca uwolnił z więzienia ośmiu „Nikczemnych Bomberów” i z nimi u boku rozpoczął inwazję. ⑥ Bomberman [Wersja japońska] Pamiętne dzieło, które zapoczątkowało całą serię. Pokonaj wszystkie 50 etapów! ⑦ Bomberman II [Wersja japońska] Druga część Bombermana. W grze wprowadzono tryb pojedynku. ⑧ Panic Bomber W [Wersja japońska (dostępna zlokalizowana wersja angielska)] Kompetetywna gra logiczna dla maksymalnie 4 graczy. Atakuj przeciwników efektami specjalnymi, wywoływanymi przez reakcje łańcuchowe i Big Bombs, które pojawiają się, gdy pasek się wypełni! 【Elementy wsparcia, pomocne funkcje i nowe tryby】 „Tryb Boss Rush” Tryb wyzwania, w którym gracze walczą kolejno z bossami z każdej gry w próbie czasowej! *Panic Bomber W nie posiada trybu boss rush. „Wczytywanie/zapisywanie w dowolnym momencie” Zapisz albo wczytaj grę w dowolnym momencie podczas rozgrywki. „Funkcja przewijania gry” Przydatna funkcja umożliwiająca przewinięcie rozgrywki i wznowienie jej w dowolnym momencie. „Funkcja filtrowania ekranu” Zmień rozdzielczość lub zastosuj filtry ekranu, aby grać z użyciem preferowanych ustawień wizualnych. „Radio BOMB” Posłuchaj oryginalnych ścieżek dźwiękowych z każdej gry. Można również układać własne playlisty. „Galeria” Przeglądaj prace graficzne i materiały związane z rozwojem gry. Łącznie ponad 200 elementów!