Sunless Sea: Zubmariner Edition
POSTRADAJ ZMYSŁY. ZJEDZ SWOJĄ ZAŁOGĘ. ZGIŃ. Przejmij dowodzenie nad parowcem w grze RPG w klimacie wiktoriańskiego gotyku, opowiadającej o odkryciach, samotności i wszechobecnej śmierci. Odszukaj kości swojego ojca. Zdecyduj o losie Londynu. Rzuć wyzwanie bogom z morskich głębin. Twórz historię poprzez pokolenia żeglarzy, którzy stawiali czoła morzu i przegrali. Walka w czasie rzeczywistym z okrętami, zee-bestiami, pancernikami z pajęczą załogą i rozumnymi górami lodowymi. Pozostając zbyt długo z dala od cywilizacji, twoja załoga zaczyna się bać, aby w końcu popaść w obłęd. Ulepsz swój parowiec za pomocą potężnych silników, armat oraz pneumatycznych wyrzutni pocisków. Werbuj unikalnych oficerów (z każdym z nich wiąże się oddzielna historia). Odkrywaj skarby zee. Wybierz maskotkę okrętową. Handluj jedwabiem i duszami (albo przemycaj je). Sunless Sea: Zubmariner Edition zawiera podstawową grę oraz rozbudowany dodatek, którego akcja toczy się pod wodą.