Stylist Girl: Complete Edition
Twórz niesamowite stylizacje modowe dla swoich klientek i znajdź dla nich idealne stroje na wielkie wydarzenia! Witamy w Hollywood – wspaniałej krainie VIP-ów! Tu rządzi moda, a wszystkie niesamowite gwiazdy i olśniewające modelki muszą wyglądać perfekcyjnie, by utrzymać swój status. I tu wkraczasz Ty – jesteś stylistką gwiazd! Wszyscy mówią o niesamowitych stylizacjach, które stworzyłaś na ostatnim wydarzeniu z czerwonym dywanem! Twoja świetna reputacja w świecie mody już przynosi Ci sławę i bogactwo! Wiele dziewczyn przychodzi do Twojego salonu stylizacji po olśniewające metamorfozy. Wybierz idealną sukienkę lub strój, dodaj piękne dodatki i fantastyczne buty, by dopełnić stylizację! Nie zapomnij też o nowej fryzurze dla klientek i upewnij się, że ich paznokcie są absolutnie perfekcyjne! Funkcje: – Otwórz własny salon stylizacji i zdobądź sławę! – Stylizuj i ubieraj swoje klientki w olśniewające stroje! – Pomóż im przejść najpiękniejsze metamorfozy, jakie widział świat! – Zadbaj o idealne paznokcie i dodaj do nich pierścionki oraz bransoletki! – Zapewnij swoim modelkom-celebrytkom niesamowite nowe fryzury! – 480 nowych elementów garderoby w stylu streetwear i letnim, by Twoje klientki wyglądały jeszcze bardziej modnie! – 14 nowych olśniewających kolorów włosów i 7 fryzur – 94 nowe dodatki, takie jak okulary i biżuteria – 61 nowych kosmetyków do makijażu – 49 nowych przedmiotów do stylizacji paznokci Niezależnie od tego, czy jesteś fanką gier o metamorfozach, czy dopiero zaczynasz – ta gra na pewno Cię zachwyci!