Stray
Zaginiony kot, który nagle znalazł się sam jak palec i z dala od swojej rodziny, musi rozwikłać starożytną tajemnicę oraz uciec z miasta zapomnianego przez czas i historię. Stray to ukazywana z perspektywny trzeciej osoby gra o kocich przygodach, której akcja osadzona została pośród zalanych neonowym blaskiem uliczek i podejrzanych zakątków zrujnowanego cybiermiasta. Przechadzaj się własnymi ścieżkami, staw czoła nieznanym zagrożeniom i odkryj tajemnice tego nieprzyjaznego miejsca zamieszkiwanego wyłącznie przez roboty i groźne stworzenia. Spójrz na świat z perspektywy bezdomnego kota i wchodź w zabawne interakcje z otoczeniem. Działaj z ukrycia, wykaż się zręcznością, wyczyniaj najróżniejsze głupoty, a czasami po prostu irytuj przedziwnych mieszkańców tego nieznanego świata. W toku swojej przygody kot zaprzyjaźnia się z niewielkim, latającym dronem znanym jako B-12. Duet będzie musiał wykorzystać umiejętności robota, aby wydostać się z niejednych kłopotów. Stray to gra produkcji BlueTwelve Studio – niewielkiego zespołu z południowej Francji, w którego skład wchodzą przede wszystkim koty (i kilkoro ludzi).