Steampunk Tower 2
Steampunk Tower 2 to strategiczna gra akcji osadzona w alternatywnej steampunkowej rzeczywistości. Trwa przeciągająca się wojna światowa z nieznanym wcześniej przeciwnikiem. Lord Bingham powraca i potrzebuje doświadczonego dowódcy. W hiszpańskich górach ukryto sekretną bazę, w której stacjonuje gigantyczny Lotniskowiec transportujący Wieżę Bitewną przekazaną pod twoje dowództwo, a także zespół specjalistów wykonujących specjalne zadania. Czym jest steampunk bez pociągów?!