Star Ores Inc.
Star Ores Inc. to międzygalaktyczna przygoda górnicza, która przeniesie cię na opuszczoną stację kosmiczną w samym środku wszechświata. Jako nowy przedsiębiorca rozpoczynasz karierę w świecie pełnym rud, maszyn i galaktycznych możliwości. Przekopuj się przez ogromne asteroidy i wydobywaj rzadkie minerały, które przetworzysz na cenne produkty high-tech. Dzięki wyspecjalizowanym robotom, taśmociągom i zautomatyzowanym systemom zbudujesz wydajny łańcuch produkcyjny – od wydobycia po sprzedaż. Ale to dopiero początek: - Odkrywaj ukryte sektory, reaktywuj stare terminale i ulepszaj swój laser, by wydobywać jeszcze głębsze skarby. Obce narośla czekają, aż je usuniesz. - Klienci z całej galaktyki tłumnie ruszają na twoją stację, by kupić twoje produkty. - Aktywuj stację kosmiczną, udoskonalaj procesy i zostań legendą górnictwa kosmicznego. Rozpocznij karierę w Star Ores Inc. już teraz.