Spitlings
Plujesz raz i nie możesz przestać! Spitlings to chaotyczna gra zręcznościowa dla jednego do czterech graczy. Daje ci kontrolę nad tytułowymi Spitlingami: uroczymi prostokątnymi stworzeniami z zębami, które mogą pluć na bąbelki lub skakać! Twój cel jest prosty, ale trudny do osiągnięcia: Pozbądź się wszystkich bąbelków podskakujących na ekranie! Prawdziwa gra kooperacyjna Spitlings to gra wieloosobowa, która poważnie podchodzi do współpracy: Jeśli jeden gracz zawiedzie, wszyscy ponownie rozpoczną poziom. To sprawia, że jest to pełne wyzwań szaleństwo - doskonale nadaje się do gry ze znajomymi zarówno lokalnie, jak i online. Przygotuj się na intensywne chwile i dużo krzyczenia, gdy ty i twoi znajomi pokonasz poziom po poziomie plwociną, uhm, skórą twoich zębów. Zawsze miej oko na swoje ograniczone zasoby, gdy wyskakujesz z nadmuchiwanych bąbelków i próbujesz je rozdzielić. Pokonaj wyzwania czasowe na każdym poziomie, aby odblokować trudniejszą wersję strony B, a także jeszcze więcej grywalnych Spitlingów i kolorów! Historia Akcji Spitlingi są szczęśliwymi małymi stworzeniami, które prowadzą spokojne życie w swoim rodzinnym mieście. Ich jedynym problemem jest pogoda: pada paskudztwo, które zamienia się w bąbelki, uwięzia Spitlingów i niszczy ich miasto! Jest tylko jedna opcja: będą musieli rozdzielić wszystkie bąbelki i uwolnić swoich przyjaciół na niższych piętrach. Po drodze kto wie, co może ich spotkać… Tryb arkadowy Koniecznie sprawdź tryb drużynowy, który jest wyposażony w mutatory, które dodają kolejną warstwę chaosu. Chcesz grać do góry nogami? Nigdy nie przestawać skakać? Założyć hełm kosmiczny? Mamy czego potrzebujesz! Dostosuj preferowane tryby gry, mutatory i pule poziomów zgodnie z potrzebami, aby dostosować wrażenia do własnych upodobań. Następnie zaproś znajomych i zacznij pluć! Twój występ zostanie oceniony za pomocą szeregu unikalnych medali...