Slipstream
Slipstream to gra wyścigowa oddająca hołd oprawie wizualnej, muzyce, grom i samochodom z późnych lat 80. i wczesnych 90. Została przygotowana na skrojonym na miarę silniku i aż kipi klimatem retro i niezwykłymi grafikami, za sprawą których gracze cofną się w czasie (dosłownie!). Ścieżka dźwiękowa inspirowana synth popem oraz jazz fusion nadaje klimat wyścigom w egzotycznych lokacjach na całym świecie — gracze staną w szranki m.in. w miastach, na pustyniach, w lasach, górach i na plażach. Mechaniki driftowania, przewijania i cienia aerodynamicznego nadają rozgrywce głębi i sprawiają, że sama gra jest wymagającym i ekscytującym przeżyciem.