Sky Force Anniversary
Legendarny shoot-'em-up jest znów z nami, żeby celebrować swoją 10-tą rocznicę w super wybuchowym stylu. Wykorzystuje intensywność klasycznych gier arcade połączoną z nowoczesną oprawą wizualną. Sky Force Anniversary oferuje niesamowity klimat retro shooterów z nowymi, społecznościowymi elementami. Ponad dekadę temu IGN napisało: "W skrócie, Sky Force jest niesamowity." Zdobył porażające 9,5 na 10. Teraz powrócił. Większy, odważniejszy i bardziej intensywny niż kiedykolwiek. Ta edycja stworzona na 10 rocznicę dodaje niesamowitej głębi serii poprzez oszałamiającą grafikę 3D, intuicyjne sterowanie oraz potężny system rozbudowy statku, które pozwolą na zabawę przez wiele godzin.