Sheeva
Męscy wojownicy szydzili z Sheevy, gdy stanęła ona z nimi do walki o tytuł następnego przywódcy Shokan. Jednak Sheeva okazała się więcej niż im równa. Po przytłaczającym zwycięstwie została ona ukoronowana na pierwszą królową Shokan. Teraz, jako królowa, Sheeva przewodzi swemu ludowi w walce o utrzymanie należnej im pozycji partnerów władcy Pozaświata.