Shakes on a Plane
Shakes on a Plane to chaotyczna, emocjonująca gra kooperacyjna dla maksymalnie czterech graczy. Latając z załogą na pokładzie rozmaitych samolotów, serwujesz szejki, burgery, frytki i wiele innych potraw aż do lądowania, a pasażerowie oceniają Twoją obsługę. Ale uwaga: ludzie to nie jedyni miłośnicy kulinarnych wyczynów. Kosmici od długiego czasu obserwowali naszą śliczną planetę, której dziwaczni mieszkańcy tworzą i przyrządzają wspaniałe jedzenie. Społeczność międzygalaktyczna rywalizuje o sławę w konkursach kulinarnych, a gatunek, który upichci najbardziej wyrafinowane danie, wygrywa. Ludzkość ma szansę wziąć udział w tej niesamowitej imprezie i pokazać galaktyce, jak wygląda i smakuje fast food z prawdziwego zdarzenia.