Rycerze Gotham
Batman nie żyje. Nowe i niezwykle agresywne przestępcze podziemie zalewa ulice Gotham. Teraz to do Batrodziny, Batgirl, Nightwinga, Red Hooda oraz Robina, należy ochrona Gotham. Zapewnij mieszkańcom miasta poczucie bezpieczeństwa, zdyscyplinuj siły policji i zasiej strach w szeregach kryminalistów. Rozwiązuj zagadki łączące ze sobą mroczne rozdziały historii miasta i walcz z najgroźniejszymi złoczyńcami w epickich pojedynkach. Rycerze Gotham to fabularna gra akcji z otwartym światem osadzona w najbardziej jak dotąd dynamicznym i interaktywnym Gotham. W pojedynkę lub razem z innym bohaterem patroluj pięć różnych dzielnic Gotham, miażdżąc wszelkie oznaki kryminalnych aktywności, gdy tylko je zobaczysz. Zdecyduj o swoim dziedzictwie. Wciel się w Rycerza.