Ruiner
RUINER to brutalny shooter, którego akcja toczy się w 2091 roku w cybermetropolii Rengkok. Główny bohater jest socjopatą, który z pomocą tajemniczej hakerki walczy ze skorumpowanym systemem, aby odkryć prawdę i uratować porwanego brata. Wymyślna, brutalna walka: Zostań panem pola walki, zdobywając zabójczy sprzęt, rozwijając zmysł taktyczny, opanowując niesamowite umiejętności i korzystając z gadżetów, które zadziwią wrogów i ich unicestwią. Arsenał inspirowany cyberpunkiem: Korzystaj z nowoczesnych gadżetów i zdolności, takich jak tarcza energetyczna, bariera kinetyczna i konwerter celownika. Przyspieszacze biegu, wspomagacz refleksu i przeciążenie sprawią, że staniesz się nieuchwytny. Możesz także sprawić, aby przeciwnicy zaczęli walczyć po twojej stronie. Akcja z wątkiem fabularnym: Główny bohater z pomocą tajemniczej hakerki przemierza absurdalny świat Rengkoku – miasta, w którym wszelkie spory rozwiązywane są za pomocą przemocy, a pojęcie zaufania uległo kompletnej dewaluacji.