Rugby 25
Doświadczaj prawdziwych emocji, kiedy Rugby 25 zanurza Cię w świecie rugby jak żadna inna gra wcześniej. Od lokalnych starć klubowych do największych międzynarodowych mistrzostw. Za każdym razem, każdy atak i każde przyłożenie zostały perfekcyjnie opracowane, by uchwycić prawdziwą esencję rugby. Dzięki realistycznej rozgrywce, strategicznej głębi i zapierającej dech w piersiach akcji poczujesz energię boiska na wyciągnięcie ręki. Przygotuj się na niezapomnianą podróż, w której każdy mecz jest walką, a każde zdobyte zwycięstwo prowadzi Cię na drogę do nieśmiertelności. NAJBARDZIEJ WSZECHSTRONNA GRA WIDEO RUGBY W HISTORII: Przeżyj ostateczną konfrontację rugby w grze Rugby 25! Walcz o supremację rugby, wchodząc na kultową murawę legendarnych stadionów, takich jak Stade de France i Allianz Stadium, London. Rywalizuj z ponad 140 międzynarodowymi drużynami, w tym z tytanami rugby z Nowej Zelandii, RPA, Anglii, Irlandii, Francji i Australii, a także z ponad 150 zespołami z 11 głównych rozgrywek, w tym URC, English Premiership, French Top 14, MLR i Super Rugby, a także Six Nations. Niezależnie od tego, czy prowadzisz drużynę narodową, czy klub najwyższego szczebla, najbardziej wszechstronny skład drużynowy w historii jest do Twojej dyspozycji w najbardziej kultowych miejscach świata rugby. BIERZ UDZIAŁ W ŚWIATOWYM RUGBY: Bierz udział lokalnie i online. Doświadcz autentycznej intensywności Rugby 25, napędzanej realistyczną fizyką i dynamiczną animacją gracza. Rzuć wyzwanie i pokonaj swoich przyjaciół lub rywalizuj z globalnymi rywalami online na różnych platformach, dążąc do zwycięstwa w wielu trybach gry, w tym w jednorazowych meczach pokazowych i zawodach turniejowych. Rozwijaj swoje umiejętności na całym świecie, awansuj w rankingach, zdominuj boisko i udowodnij, że jesteś ostatecznym mistrzem Rugby 25! ZOSTAŃ NIEŚMIERTELNY W RUGBY: Zbuduj, zarządzaj i poprowadź swoją wymarzoną drużynę do chwały w Rugby 25. Przeżyj dreszczyk emocji i wyzwań związanych z profesjonalną karierą trenerską w trybie kariery Rugby 25, w którym każda decyzja ma wpływ na osiągnięcie wielkości. Trenuj graczy, twórz zwycięskie strategie i przechytrzaj swoich przeciwników na drodze do stania się nieśmiertelnym w Rugby 25. Uwolnij swoją kreatywność w Akademii Rugby 25! Stwórz własnych graczy, drużynę, koszulkę i stadion, dumnie nosząc swoje unikalne logo i kolory na własnym boisku. Wprowadź swoją wizję w życie, a następnie podziel się swoimi dziełami ze światem!