UFL
UFL – twój futbol, twoje zwycięstwa Darmowa piłkarska gra wideo, w której o wszystkim decydują umiejętności. Zbuduj drużynę marzeń z tysięcy prawdziwych zawodników o odmiennych umiejętnościach, stylach gry i efektach zespołowej synergii. Rozwijaj swój klub i doprowadź go na sam szczyt. Wybierz tryb gry: PvP – rywalizuj z graczami z całego świata. PvE – szlifuj swoją taktykę przeciwko SI. Współpraca – graj lokalnie ze znajomymi. W UFL zawsze znajdziesz coś, co zmusi cię do wysiłku. Rób postępy w sezonowej przepustce Team Pass, sprawdź się w wyzwaniach, bierz udział w wydarzeniach i odblokowuj wyjątkową zawartość. UFL to żyjący futbolowy świat, który rośnie i ewoluuje wraz z graczami, zbudowany z myślą o długiej grze. Nieustannie dodajemy nowe funkcje, tryby i wydarzenia, aby gra rozwijała się razem z tobą. UFL to początek twojej wielkiej przygody. Wyjdź na boisko. To twój czas na zwycięstwo.