50000000 CP
CP to podstawa ekonomii w UFL. Ta waluta pozostanie z tobą przez cały czas i codziennie będzie wspierać rozwój twojego klubu. Dzięki niej poszerzysz skład, odkryjesz różne opcje taktyczne na rynku transferowym i ulepszysz karty piłkarskie. CP idealnie nadają się też do codziennych działań, takich jak zakup przedmiotów personalizacji, dostępnych pakietów i innych zasobów, które pomogą rozwinąć twoją drużynę. CP zapewniają stały rozwój, którego każdy szczegół określi ogólną strategię. Użyj ich, aby wzmacniać swój zespół krok po kroku i odblokowywać nowe możliwości przez cały sezon.