Rogue Trooper Redux
Pionierska strzelanina taktyczna i znana adaptacja komiksu Rogue Trooper powraca — odświeżona, odmłodzona i z grafiką HD. Poznaj nominowaną do nagrody BAFTA opowieść o zdradzie i zemście w najdalszych zakątkach galaktyki, ciesząc się znakomicie zrealizowaną walką i emocjonującą akcją z perspektywy trzeciej osoby. Wcielasz się w ostatniego żołnierza Genetic Infantryman (GI). Stworzono Cię do walki, ale Twoi przełożeni zdradzili Cię, co doprowadziło do masakry w Quartz Zone. Teraz przemierzasz pole bitwy jako jednoosobowy oddział, korzystając ze świadomych biochipów trzech poległych żołnierzy w karabinie, plecaku i hełmie. Cel misji? Przebić się przez zniszczone chemikaliami pustkowia Nu Earth — planety zrujnowanej wieczną apokalipsą wojny — aby znaleźć osobę znaną jako Traitor General… i dokonać zemsty! ODŚWIEŻONA GRAFIKA I FUNKCJE Klasyczna gra powraca w grafice HD, z nowymi modelami, dynamicznym oświetleniem, rozbudowaną geometrią, nowymi efektami specjalnymi i nie tylko. Dodano także nowoczesne sterowanie, więcej ustawień trudności oraz odnowiony system osłon. CIEKAWA KAMPANIA Pokonaj 13 rozległych misji w zróżnicowanej kampanii, do której scenariusz napisał znany autor Gordon Rennie. Zwalczaj podstępnych wysłanników Nort w kultowych lokalizacjach z komiksu Rogue Trooper, takich jak Quartz Zone, Petrified Forest czy Harpo’s Ferry. NIEZWYKŁA WALKA Poznaj ponadczasową mieszankę doznań z gry Rogue Trooper — rozgrywka z elementami skradania, walka wykorzystująca system osłon oraz epickie zestawy uzbrojenia. Realizuj cele misji, siejąc spustoszenie wśród żołnierzy i pojazdów Nort przy użyciu broni typu Lazooka, materiałów wybuchowych, wieżyczek i nie tylko. ULEPSZONE MOŻLIWOŚCI Twoje biochipy to nie tylko towarzysze wędrówek. Wykorzystaj je, by zdobyć przewagę taktyczną! Gunnar zmienia Twój karabin w automatyczne działko i poprawia celność pod obstrzałem. Helm udziela wskazówek taktycznych i odwraca uwagę wrogów. Bagman może produkować specjalną amunicję, odzyskiwać części, ulepszać bronie, a nawet stawiać miny! TRYB KOOPERACJI ONLINE Przetestuj swoją niezłomność w trybie kooperacji online dla 2–4 graczy i weź udział w wydarzeniach przed główną kampanią. Broń swoich pozycji przeciw kolejnym falom śmiercionośnych Nortów w trybie „Twierdza” lub przedostań się do bezpiecznego miejsca w trybie „Postęp”!