Robo Revenge Squad
Robo Revenge Squad to kooperacyjna gra akcji dla 1-4 graczy, w której wszystko może być bronią. Walcz z kosmitami za pomocą Robosów - maszyn bojowych złożonych z domowych sprzętów, takich jak lodówki, kule dyskotekowe, kije bejsbolowe i nie tylko! Twoja misja: skopać metalowe zadki Wykonaj bojowy zrzut do strefy misji i przebij sobie drogę do celu. Brzmi łatwo? Czekają na ciebie wielcy, źli kosmici i jeszcze więksi bossowie. A także zagadki i zadania specjalne, od wózków wymagających nakręcania po wieże zagłady, które musisz zniszczyć. Po wszystkim nie zapomnij się ewakuować! Staw czoła wyzwaniu w kampaniach podzielonych na misje, kończących się starciem z bossem. Uzbrój się i znajdź własny styl gry Wolisz walkę w zwarciu czy na dystans? Polegasz na podstawowych atakach czy na specjalnych? Jesteś graczem defensywnym, czy drzemie w Tobie Leeroy Jenkins? Wybierz swój styl gry i wskocz do akcji - samotnie lub z przyjaciółmi. Rozwalaj setki przeciwników. Wyłączaj pola siłowe. Podkładaj ładunki wybuchowe. A nawet... idź na ryby?! Zrób wszystko, co konieczne, aby uratować planetę. I nie zapomnij ewakuować się po wykonaniu zadania! Odblokuj mnóstwo części i dodatków kosmetycznych Dodaj stylu do swojej gry! Awansuj na kolejne poziomy i odblokuj MNÓSTWO nowych gadżetów, od broni, przez części specjalne, po elementy kosmetyczne. Spraw, by twój Robo był naprawdę twój. Odblokuj nowości za walkę, a nie za mikrotran... Ble! Nawet nie użyjemy tego słowa. TL;DR: Baw. Się. Dobrze!