Roarr! Jurassic Edition
Zazwyczaj kosmici odwiedzający ziemię nie mają pokojowych zamiarów. Tak było i tym razem. Inwazja była błyskawiczna, ludzkość nie miała żadnych szans i została pokonana w okamgnieniu. Najazd obcej cywilizacji na naszą planetę został przeprowadzony niemal bezbłędnie, ale był też… dość głośny. Na nieszczęście dla najeźdźców z kosmosu, ich atak obudził Rex, dinozaurzycę która od tysięcy lat w spokoju chrapała pod ziemią. Tego było za wiele! Zirytowana postanowiła wyjść na powierzchnię i dać nauczkę nieproszonym gościom. Przy okazji równając z ziemią pozostałości ludzkiej cywilizacji... Szybka i dynamiczna rozgrywka w ROARR! oferuje nowoczesne spojrzenie na stare, dobre platformówki z klasycznych platform, w które graliśmy sami lub słyszeliśmy o nich od starszego brata. Z masą przerażających bossów, 25 rodzajami rpzeciwników i sześcioma całkiem różnymi wyspami, ROARR! to platformowe niebo (lub piekło!) dla każdego gracza z apetytem na niszczenie. A co więcej, jest to też. idealna gra dla maksymalnie 4 graczy na kanapie!