Road 96: Mile 0 – Full Journey Bundle
Nieważne, czy wiesz o grze Road 96 od dawna, czy dopiero się o niej dowiedziałeś – musisz zobaczyć, o co w tym wszystkim chodzi. Odkryj barwne pejzaże Petrii i całą gromadę zamieszkujących ją postaci. Zmierz się ze swoimi przekonaniami w Road 96: Mile 0 i ze swoim losem w Road 96 – a to wszystko przy akompaniamencie ścieżek dźwiękowych skomponowanych przez utalentowanych artystów. Możesz grać w te gry w dowolnej kolejności, więc nie ma na co czekać. Witamy w Petrii!