Resident Evil: Deluxe Origins Bundle
Dwie gry, dwa koszmary. Przygotuj się, by przeżyć raz jeszcze początki najwspanialszej serii gier z gatunku survival horror. Resident Evil: Deluxe Origins Bundle to dwa zremasterowane klasyki — Resident Evil oraz Resident Evil 0 — w wersji HD, a także wszystkie pakiety dodatkowych strojów do gry Resident Evil 0 (zawartość DLC obejmująca łącznie 8 strojów). Zremasterowana grafika i dźwięk, obsługa nowych i klasycznych kontrolerów, a także zupełnie nowy tryb Wesker dostępny w grze Resident Evil 0 — ten pakiet to idealna okazja, by powrócić do źródeł zła.