Resident Evil 0
W grze Resident Evil 0 poznasz prawdę związaną z incydentem w posiadłości, który był katalizatorem całej serii zdarzeń przedstawionych w kolejnych grach z cyklu Resident Evil. W tej zremasterowanej wersji oryginalny scenariusz i rozgrywkę uzupełniono olśniewającą grafiką HD, dźwiękiem dookólnym w systemie 5.1, opcjonalnym, zmodyfikowanym sterowaniem oraz zgodnością z telewizorami panoramicznymi. Przygotuj się na odkrycie przerażających tajemnic zaczajonych u źródeł zła.