Red Wings: Aces of the Sky
Red Wings: Aces of the Sky to dynamiczna, zręcznościowa gra akcji, osadzona w realiach I wojny światowej. Stań do walki I zostań asem przestworzy! Bądź świadkiem narodzin, rozwoju i upadku Czerwonego Barona – Manfreda von Richthofena – największego asa lotniczego I wojny światowej. Dołącz do jego szwadronu lub odważ się z nim zmierzyć. Wybierz jeden z ponad 10 historycznych samolotów sił Ententy lub Trójprzymierza. Weź udział w wyjątkowych bitwach powietrznych i poznaj historię pilotów, których odwaga graniczyła z szaleństwem. Zaproś znajomego i razem stańcie do walki ze szwadronami wroga w trybie kooperacji!