Random Heroes: Gold Edition
Ziemia atakowana jest przez przerażających kosmitów! Tylko od Ciebie i grupy przypadkowych bohaterów zależy uratowanie dnia i powstrzymanie inwazji! Strzelaj i przeskakuj przez ponad 108 poziomów, aby powstrzymać zagrożenie ze strony kosmitów i przynieść planecie pokój. Czy dasz radę przetrwać? Zbierz twardą gotówkę, aby ulepszyć swój arsenał i nauczyć najeźdźców, kto jest tu rządzi. Odblokuj nowych bohaterów, którymi zagrasz, a każdy z nich ma własne, unikalne statystyki. Funkcje: * Przedzieraj się przez 9 rozdziałów z których każdy zawiera 12 poziomów! * Zbieraj monety od wrogów i ulepszaj broń! * Kupuj różne rodzaje broni palnej, aby uzyskać dodatkową siłę uderzenia! * Odblokuj i graj 28 różnymi bohaterami o unikalnych umiejętnościach!