Rambo
John J. Rambo jest byłym członkiem Sił Specjalnych Stanów Zjednoczonych głęboko poranionym przez pobyt w Wietnamie. Jest twardy, agresywny i znany z angażowania się w bardzo niebezpieczne sytuacje w pojedynkę. Teraz, jako jednoosobowa armia, Rambo wykorzystuje swoje umiejętności bezwzględnej walki, wkraczając do uniwersum Mortal Kombat i stosując przemoc w najczystszej formie wobec każdego, kto ośmieli się stanąć na jego drodze.