R-Type Dimensions III
W odległej przyszłości ludzkość staje w obliczu największego zagrożenia: Imperium Bydo — przerażającej bio-mechanicznej formy życia zdolnej do korumpowania i pochłaniania wszystkiego, czego dotknie. Stworzone pierwotnie przez ludzi jako broń, Bydo szybko wymknęło się spod kontroli. Obecnie istnieje poza normalną przestrzenią i nieustannie próbuje najechać ludzką rzeczywistość. Po licznych wojnach i wydarzeniach bliskich całkowitemu wymarciu, Bydo powraca ponownie — silniejsze, bardziej adaptacyjne i znacznie bardziej agresywne. Aby powstrzymać nową inwazję, Ziemski Korpus Kosmiczny opracowuje zaawansowany myśliwiec: R-90 Ragnarok, statek R-Type nowej generacji. Jako pilot R-90 zostajesz wysłany do wrogich stref, które przeplatają się między normalną przestrzenią a wypaczoną domeną Bydo. Twoja misja: przedostać się głęboko na terytorium wroga, zniszczyć rdzeniowe sieci Bydo i unicestwić serce imperium, zanim całkowicie pochłonie ludzkość. R-Type Dimensions III przenosi intensywność, precyzję i kreatywne projekty wrogów z klasycznych automatów arcade do nowego pokolenia. Każdy etap, boss i wzór pocisków został odbudowany z użyciem wysokiej jakości grafiki 3D, ulepszonych animacji i szczegółowych środowisk — zachowując przy tym charakterystyczny klimat R-Type. Rozwijając dziedzictwo R-Type Dimensions i R-Type Dimensions EX, Dimensions III zostało całkowicie przeprojektowane z nowoczesną oprawą wizualną i dźwiękową, rozszerzonymi trybami gry i nowymi funkcjami, tworząc najbardziej kompletną współczesną edycję klasycznej ery R-Type. Cechy: - W pełni zremasterowana zawartość z całkowicie przebudowanymi assetami - Lokalny tryb kooperacji z nowymi mechanikami punktacji i przetrwania - Konfigurowalne sterowanie i usprawnienia jakości rozgrywki - Ustawienia kamery 3D (normalny i crazy)