Quantum Conundrum
Po przyjeździe do wuja zauważasz, że coś jest nie tak. Nikt Cię nie przywitał, a po dotarciu do celu miała miejsce eksplozja. Uratuj wuja, korzystając z jego najnowszego wynalazku - Międzywymiarowego Przełącznika. Przemierzaj pięć różnych wymiarów w czasie rzeczywistym i postaraj się rozgryźć, co wydarzyło się w posiadłości!