IKE-aramba!
Jeśli wydawało Ci się, że wszyscy zostali już uratowani, jesteś w błędzie... Czeka na ciebie zupełnie nowa przygoda - uratuj Ike'a i odwiedź niezbadane dotąd, nowe skrzydło Quadwrangle Manor. Jeszcze więcej główkowania, jeszcze więcej zabawy - nie czekaj i pobierz tę paczkę zagadek już dziś!