Q-YO Blaster
W tej grze typu Shoot ’Em Up z przewijanym w poziomie ekranem znajdziemy nietuzinkowe postacie i nietypowych wrogów, a także niezliczoną liczbę pocisków i eksplozji. Wejdź w miniaturowy świat i pomóż go uratować. Nie miej litości! Przebieraj w broniach i korzystaj ze specjalnych mocy. W chwilach zagrożenia możesz spodziewać się wsparcia ze strony tajemniczych istot. Q-YO Blaster to gra osadzona w środowisku 2D pełna złożonych scenariuszy utrzymanych w pikselowej oprawie. Dostępny jest szeroki wybór wrogów, etapów, mocy, ulepszeń i wielu innych elementów.