Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward
Przeżyj koszmar na jawie i odkryj przeszłość Henrietty Kedward w przerażającym, ciągle zmieniającym się survival horrorze pełnym mrożących krew w żyłach efektów wizualnych. Projekt Koszmary stanowi grupa naukowców, którzy poświęcili się badaniom zjawisk paranormalnych. Z uwagi na to, że konwencjonalne środki analizy okazały się zbyt ograniczone, aby w należyty sposób dociekać natury tych nadnaturalnych zdarzeń, stworzyli oni nowy sposób prowadzenia badań. Przy użyciu opracowanego przez nich urządzenia mogą wywołać przypominający sen stan u telepatycznie uzdolnionych pacjentów i połączyć ich umysły z przeklętym lub napastliwym przedmiotem, tym samym umożliwiając odkrycie historii danego obiektu i ukrócenie zła, które ucieleśnia. Ty jesteś jednym z takich pacjentów. W pierwszej części gry rozegrasz przypadek Henrietty Kedward. Połączysz się z tą pełną złości kobietą za pośrednictwem upiornej zabawki o mrocznej przeszłości. Poznasz koszmar toczący się za życia Henrietty, a towarzyszyć ci będą strach i tajemnica. Wewnątrz koszmaru nigdy nie będziesz wiedzieć, co na ciebie czeka – nawet przy ponownych rozgrywkach gra nieustannie się zmienia, w pełni wykorzystując swoje proceduralnie generowane elementy.