Post Trauma
Post Trauma to współczesna interpretacja klasycznych horrorów survivalowych. Zanurz się w nieznane, usiłując rozwiązać tajemnice obcego otoczenia w nadziei na odkrycie ukrytych prawd i starając się przy tym nie zginąć. Gracze będą odkrywać przerażający, nierealny świat, którego historia stopniowo rozwija się i zmienia. Walczyć czy uciekać? W Post Trauma gracze wcielają się w Romana (Togo Igawa), konduktora, który po ataku paniki budzi się w surrealistycznym wymiarze. W tym nieznanym świecie pełnym makabrycznej architektury i zjawisk rodem z koszmarów Roman może spróbować się bronić, używając szerokiego wachlarza broni lub znajdując najsłabsze punkty oporu. Nowy świat horroru z ukłonem w stronę klasyków Post Trauma czerpie inspirację z najważniejszych elementów horrorów survivalowych, łącząc stałe kąty kamery z zachwycającą grafiką dzięki silnikowi Unreal Engine 5. Efektem jest przeniknięta niepokojem, a jednocześnie znajoma rozgrywka. Jednak gdy już myślisz, że znasz wszystkie odpowiedzi, zmieniają się same pytania, zmuszając cię do zbadania nieznanego i zmierzenia się z największymi lękami. Czy odnajdziesz drogę do domu? By przetrwać w tym okrutnym świecie, musisz poskładać w całość zagadkę ciągnącą się przez kilka z pozoru niepowiązanych lokalizacji. Odkrywaj otoczenie, znajduj wątpliwe wskazówki i zdobywaj cenne narzędzia w niespodziewanych miejscach. Znajdując wskazówki i rozwiązując łamigłówki, stopniowo dowiesz się coraz więcej o miejscu, w którym się znajdujesz, jak i możliwej drodze ucieczki. Do przeżycia potrzeba tu odpowiedniej mieszanki cierpliwości i sprytu. Przydadzą się też notatnik i coś do pisania. Gra stworzona i wzbogacona przez światowej klasy talent Post Trauma zawiera pełny dubbing (Togo Igawa, Autumn Ivy, Hyoie O’Grady) i wciągający, klimatyczny pejzaż dźwiękowy z hipnotyzującą muzyką autorstwa Nicolasa Gaspariniego (Myuu). Grę starannie zaprojektowano jako hołd ukochanym seriom, a jednocześnie nowe połączenie stylów. Celem tego przedsięwzięcia jest stworzyć wyjątkowe, niezapomniane przeżycia napędzane prawdziwą pasją i wielkim talentem.