Portal Knights
Udowodnij, że jesteś prawdziwym Rycerzem Portali – rozwijaj swoją postać, twórz epickie bronie i pokonuj rywali w trójwymiarowym, sandboksowym świecie RPG. Odkrywaj generowane losowo wyspy! Buduj praktycznie wszystko, co sobie wymarzysz! Ty i Twoi znajomi jesteście jedyną nadzieją dla rozbitego przed Rozłam i terroryzowanego przez Króla Upiorów świata. - Typowe dla świata RPG klasy postaci, między innymi wojownik, łowca i czarodziej. - Taktyczna, pełna akcji walka. - Epickie starcia z bossami. - Możliwość podróżowania pomiędzy trójwymiarowymi, sandboksowymi światami. - Poznawaj barwnych mieszkańców okolicznych krain, wykonuj ich zadania i werbuj ich do swego domu. - Zaprojektuj swoją własną wyspę! Twórz NIESAMOWITE struktury w bardzo prosty i szybki sposób dzięki trybowi kreatywnemu! - Zbuduj swój własny dom za pomocą dziesiątek różnych materiałów i ozdób. - Dołącz do znajomych w trybie kooperacyjnym dla 4 graczy lub w trybie podzielonego ekranu dla 2 graczy.