Pets Bundle
Nieważne, czy planujesz stworzyć dom swoich marzeń, pomóc rezydentom z renowacjami czy masz ochotę coś rozwalić - House Flipper pomoże Ci się zrelaksować. Rozsiądź się wygodnie, zapomnij o codziennych zmartwieniach i zanurz sie w świecie House Flippera! Otrzymasz nowe elementy wystroju w stylu cozy, dzięki którym zaprojektujesz nowy, przytulny domek! Pomogą ci w tym wygodne sofy, poduchy oraz wyjątkowo ciepłe dekoracje. W sklepie znajdziesz także meble i akcesoria dla swojego zwierzaka - zaprojektuj mu przytulny pokój lub wygodne miejsce do zabawy w ogrodzie. Nowa lokalizacja i duża przestrzeń sprawią, że chwile spędzone na zewnątrz będą miłym wspomnieniem. Poznaj nowe domy z ogromnymi tarasami i poddaszami w stylu Ranch house, które możesz kupić i urządzać do woli.